Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürdü. Cuma namazının ardından Pendik Çarşı Camii
Pendikli Liseliler Milli Teknoloji Yolunda…
Pendik Belediyesi, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının “Teknofest Gençliği Milli Teknoloji Yolunda” sloganıyla hazırladığı proje kapsamında
Devamını Gör